Barnas fysioterapeut Ute Imhof

Bedriftsprofil: kontaktinformasjon, kundeanmeldelser, vurdering og akkreditering, kundeklager, forretningsdetaljer

Barnas fysioterapeut Ute Imhof

Barnas Fysioterapeut

Ute Imhof er Barnas Fysioterapeut og tilbyr behandling av barn med ulike problemer slik som kiss, kidd, torticollis, fotfeilstillinger (for eksempel klumpfot), hoftedysplasi, skoliose, plexusskade, forsinket motorisk utvikling, for tidlig fødte barn, nevrologiske lidelser, kroppskontaktblokkering m.m. Barn har ofte sammensatte problemstillinger og det krever bred kunnskap. Jeg har tilegnet meg mange ulike behandlingsteknikker slik at jeg kan møte hvert barns unike behov. Det er viktig å se symptomer i sammenheng for å kunne tilby en effektiv behandling. Alle barn får en grundig individuell funskjsonsanalyse, supplert av nevrologisk status for å identifisere symptombildet. En helhetlig tilnærming og styrking av foreldrerollen står i fokus for behandlingen. Barnas Fysioterapeut har nært samarbeid med spesialister innen barneortopedi, radiologi, manuellterapi, akupunktur, homøopati, osteopati, pedagogikk, psykologi, synspedagogikk, hørselspedagogikk og personer med kunnskap om ortopediske sko.

Kontakter

Adresse: